نمای بی طرفانه طراحی وب سایت

Wiki Article

گالری عکس

آمورشگاه فناوری اطلاعات دارکوب تاسیس گردید. دوره های آموزشی دارکوب شامل آموزش طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب... طراحی انواع فروشگاه آنلاین ویژه

طراحی گرافیک سایت شامل صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی بصورت کاملا اختصاصی

امکان درج فیلم نقد و معرفی محصولات، درج صوت قابل پخش با امکان دانلود و رندر.

پروپوزالِ دقیق، سند اجرایی پروژه و تضمین پایبندی طرفین به تعهدات است.

طراحی و توسعه یک وب‌سایت بی‌نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار راحت تر کنید.

کاسپید با طراحی سایت فروشگاهی به صورت کاملا اختصاصی این امکان را به شما می دهد تا طیف وسیعی از مخاطبان را با هر دانشی در دنیای وب که به فروشگاه اینترنتی شما وارد می شوند را به خریدار تبدیل نمایید.

در ادامه این مقاله از مدیارست همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری از طراحی سایت فروشگاهی ، آشنا شوید.

بعد از راه‌اندازی سایت، باید آن با از نظر گوگل بهینه کنید تا با حضور در صفحه اول گوگل، توسط کاربران دیده شوید.

کاربرانی که از سایت فروشگاهی شما دیدن می کنند، می توانند تنها با چند کلیک ضمن اینکه از جزئیات محصول مورد نظر مطلع برای طراحی سایت اینجا کلیک کنید گردند، کالای مورد نظر را نیز خریداری نمایند. اما همانگونه که در فروش حضوری، خوش برخورد بودن فروشنده و داشتن ظاهر آراسته او بسیار مهم می باشد؛ در سایت های فروشگاهی نیز این موضوع بسیار مهم است که از ظاهر و امکانات خوبی برخودار باشد تا بتواند مشتریان را جذب کند.

با استفاده از سایت های فروشگاهی می توان آمار دقیقی از میزان فروش، نرخ سبد خرید، نرخ تبدیل، مدت زمان بازدید صفحات مختلف، سن و جنسیت مشتریان و کاربران و … را مشاهده کرد و از این آمار برای بهبود فروش و همینطور پیش برد اهداف فروشگاه استفاده کرد.

“آمازون” بعد از پاندمی کرونا، چنان سود سرشاری نصیب صاحب خود کرد که جف بزوس، اکنون در رتبه اول ثروتمندترین افراد دنیا قرار دارد.

دانش و تجربه مجموعه وبسیما در راه اندازی سایت های اینترنتی و ارائه خدمات سئو در حوزه های مختلف در کلیه پروژه های طراحی سایت مورد استفاده قرار میگیرد.

طراحی فرم‌های مورد نیاز، مانند “فرم عضویت”، “فرم ورود” و غیره

Report this wiki page