چگونه طراحی وب سایت می تواند در زمان، استرس و هزینه شما صرفه جویی کند.

Wiki Article

به همین خاطر، طراحی سایت واکنش‌گرا، یک الزام برای سایت‌های فروشگاهی است.

امروزه افراد زیادی به دنبال خرید اینترنتی هستند و این موضوع یعنی اینکه قبل از اینکه سری به فروشگاه حضوری بزنند، محصول مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می کنند تا ضمن اینکه قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنند، بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن نیز خرید خود را انجام دهند.

ضمن اینکه برای رنگ های پس زمینه نیز باید از رنگ های مناسبی استفاده شود؛ ترکیب رنگی پس زمینه و همینطور نوشته هایی که بر روی آن قرار می گیرد، نباید منجر به آزار چشم کاربر شود؛ چراکه در اینصورت صفحه را بسته و به جستجوی صفحه دیگری خواهد بود.

فروشگاه آنلاین شما در حقیقت ویترین کسب و کار شما خواهد بود. شما می توانید از این ابزار قوی جهت تبدیل بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار استفاده نمایید.

این مسئله باعث نارضایتی کاربران و خروج سریع آن‌ها از سایت خواهد شد. در نتیجه خریدی انجام نمی‌شود و شما حجم زیادی از مشتریان را از دست خواهید داد.

گالری فیلم

شما با طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود وارد پروسه برند سازی میشوید. بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی خود میتوانید به راحتی و با سئو سایت و فروشگاه آنلاین خود و تبلیغات فراگیر در فضای وب و سوشیال مدیاها ، به برند سازی کسب و کارتان کمک کنید.

لذا باید در نظر داشت که شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی که پروژه را انجام میدهد چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی و ساخت سایت فروشگاهی شما درگیر پروژه میکند.

تصور رایج و نه چندان درستی که در مورد خدمات طراحی سایت وجود دارد این است که فرآیند طراحی تنها به مراحل کدنویسی و طراحی محدود می شود.

طراحی سایت تفاوت های زیادی با طراحی سایر المان های گرافیکی مثل بیلبورد، کاتالوگ، تراکت و … دارد. در کلیک کنید این فرآیند توجه به تجربه کاربر هنگام استفاده از سایت، نحوه ارائه محتوا در موبایل، محدودیت های زبان های برنامه نویسی در اجرای طرح، حفظ سرعت صفحه و پایین بودن حجم آن و بسیاری موارد دیگر اهمیت بسیار بالایی در موفقیت نهایی پروژه خواهند داشت.

از میان ۵۹ میلیون کاربر ایرانی، حدود ۶۹ درصد آن‌ها با موبایل وارد سایت شما می‌شوند.

ایجاد پروفایل کاربری برای مشتریان به منظور پیگیری سفارشات و یا تغییر دادن آن ها

دانش و تجربه مجموعه وبسیما در راه اندازی سایت های اینترنتی و ارائه خدمات سئو در حوزه های مختلف در کلیه پروژه های طراحی سایت مورد استفاده قرار میگیرد.

اهمیت حضور در اینترنت، به قدری بالا است که کسب‌وکارهایی که زودتر اقدام به طراحی سایت و سئو آن کرده‌اند، امروزه درآمد خوبی نسبت به کسانی دارند که همچنان به روش سنتی در حال فروش کالا هستند.

Report this wiki page