طراحی سایت

Wiki Article

مدت زمان مطالعه ۲۰ دقیقه مقالات دیجیتال مارکتینگ

در این صفحه بایستی با استفاده از المان های گرافیکی جذاب داستان برند را برای مخاطب تعریف کنید، روشن کنید شما و تیم تان دقیقا کیستید و با چه رزومه و اهدافی فعالیت می‌کنید.

به‌طور کلی، فروشگاه‌سازها برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب‌ترند؛ آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند چه پول و چه زمان زیادی را برای طراحی و نگهداری سایت خرج کنند.

اما خوشبختانه از آن دوره و باورهای غلطش گذشتیم. امروز می‌دانیم که نام دامنه زیادی بلند باعث سردرگمی و ریزش مخاطب می شود که البته چیزی نیست که ما بخواهیم.

در طراحی فروشگاه اینترنتی، آموزش کار کردن با فروشگاه و سهولت تغییرات برای مدیر یک امر بسیار مهم و حیاتی به شمار می رود. گروه طراحی سایت وب پویا برای مشتریانی که سفارش فروشگاه ساز حرفه ای، طراحی سایت شرکتی ارزان ،طراحی سایت خبری ،طراحی سایت تخفیف گروهی و.

چطور پس از طی آموزش طراحی سایت با وردپرس، قالب مناسب انتخاب کنیم؟

 با طراحی سایت فروشگاهی، محصولات و خدماتتان را به مردم بیشتری معرفی کنید.

در شروع هرکاری حجمی از سوالات و استرس‌های کوچک و بزرگ به سراغمان می‌آید. اما آموزش طراحی وب با سامانه مدیریت محتوا وردپرس از آن دسته فعالیت‌هایی نیست که دلهره برانگیز باشد. کافی است آن چه در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم را خوب فرابگیرید و با اینجا کلیک کنید دقت طراحی وب سایت اعمال کنید.

سایت ساز وردپرس یکی از بهترین بسترها را برای طراحی وب فراهم کرده و به لطف این بستر، طراحان از ساعات طولانی کد زدن فارغ شده‌اند. در عوض در محیطی کاملا ویژوال و جذاب، و با صرف زمان بسیار کمتری می‌توانند مفیدترین سایت ها را طراحی کنند.

اما تفاوت از جایی شروع می‌شود که امکان انجام هرکاری، بدون تأثیرگذاشتن روی سایت دیگر همسایه‌ها وجود دارد؛ چون فضاها کاملاً ایزوله هستند و بر دیگری هیچ تأثیری نمی‌گذارند.

همچنین کنترل‌پنلی که روی سایت قرار دارد هم تعیین‌کننده است. نحوۀ اتصال دامنه به هاست در سی‌پنل، با نحوۀ اتصال در دایرکت ادمین تفاوت دارد.

نقش پیش فرض کاربر تازه: در این طراحی وب سایت قسمت سطح دسترسی کاربران جدید را تعیین ادامه مطلب می‌کنید و برای هرکس محدوده‌ی کار با وردپرس را مشخص می‌کنید.

هر وب سایتی بایستی صفحات اصلی شامل اینجا «خانه»، «تماس با ما» ، «خدمات/فروشگاه» را داشته باشد.

در قسمت خواندن دو نوع تنظیمات مهم وجود دارد که بایستی اعمال کنید. در بالای صفحه به شما گزینه‌هایی داده می‌شود که انتخاب کنید صفحه اصلی شما آخرین نوشته‌تان باشد یا این که صفحه‌ای که به عنوان برگه نخست ساخته‌اید همواره و به صورت ثابت صفحه نخست سایت‌تان باشد. که البته توصیه ما به مورد دوم است.

Report this wiki page