سیم گالوانیزه نکاتی که قبل از خرید باید بدانید گزینه های گالوانیزه مجدد و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

این فرآیند ضمن مقاوم نمودن مفتول در برابر رطوبت و شکستگی، آن را منعطف نیز می‌سازد. این عمل با هدف جلوگیری از خوردگی فلز پایه یعنی فولاد و زنگ‌زدگی آن انجام می‌شود.

در واقع میزان کربن، نرم یا سخت بودن مفتول را مشخص می کند. مفتول سیاه با کربن بالا را سخت و مفتول سیاه با کربن پایین را نرم می نامند.

در این روش قطعا پوشش فلز «روی» بر روی فولاد بیشتر بوده و قطعا مقاومت بیشتری نیز در برابر رطوبت دارا است.

همان طور که قبلاً هم گفتیم، سیم گالوانیزه با توجه به مزیت های بالایی که دارند کاربرد های بسیاری دارند. در این قسمت قصد داریم که به برخی از این کاربرد ها اشاره کنیم.

وزن کلاف‌های مفتول گالوانیزه ایرانی با یک‌دیگر کمی متفاوت است و هم‌چنین در قطر سیم، تلرانس و یا تغییر اندک قطر دیده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع توری، می‌توانید نمونه‌های مختلف را در آهن اسپات، به‌عنوان یکی از مراجع معتبر و باسابقه در زمینه اخبار به وب سایت ناشر مراجعه کنید و اطلاعات انواع آهن‌آلات، موردبررسی قرار دهید.

البته این سال‌ها بستگی به میزان قرار گرفتن فولاد در برابر مواد خورنده دارد.

این نوع سیم چون برای رابیتس مفتول گالوانیزه چیست بندی استفاده می شود به آن سیم رابیتس بندی نیز می گویند.از انواع کمتر مصرفی آن نوع گرم چینی و نوع گرم ایرانی منبع است.

به طورکلی، مفتول‎هایی که با استفاد از روش گرم تهیه می‎شوند از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار هستند.

برای خرید و بهره‌مندی از مشاوره رایگان فروش مفتول گالوانیزه گرم و سرد می‌توانید با شماره 54483_021 تماس حاصل فرمایید.

طول عمر روی منابع کلیک کنید طولانی: اگر ورق‌های گالوانیزه در محیط‌هایی که میزان خوردگی بالایی دارند مورد استفاده قرار گیرند، بین ۲۰ تا ۷۰ سال عمر می‌کنند.

بدین ترتیب می توان به این نتیجه رسید که محصول تولید شده با استفاده از روش روکش کاری گرم، کیفیت بالاتری نسبت به قطعه تولید شده با روش روکش کاری سرد دارد. این موضوع ممکن است بر روی قیمت مفتول گالوانیزه نیز تاثیر گذار باشد.

این موضوع باعث شده میزان تولید و عرضه شرکت های تولیدکننده رشد چشمگیری را در سال های اخیر شاهد کلیک کنید باشد.

از آنجایی که پوشش روی سیم ها را در برابر خوردگی مقاوم می کند، می توانید در هر شرایط آب و هوایی از آنها در فضای باز استفاده کنید.

Report this wiki page